פלואי גיבור קטן גדול | Ploey

פלואי גיבור קטן גדול | Ploey

מדובב 90 דק' | איסלנד\גרמניה 2018

כול שנה אין ספור ציפורים נודדות שבות לארץ המוצא שלהם אחרי מסע של אלפי קילומטרים על מעבר לים, ביניהם להק של חופמים  שהמנהיג שלהם הוא אבא. אבא שמנסה לשמור את כולם בטוחים לאורך המסע הארוך אך לרוע המזל לא כולם מצליחים לצלוח את המסע הארוך.

השנה אמא ואבא מבורכים באפרוח אנרגטי וסקרן שלו הם קראו פלואי. בעזרת הכוונה של אביו, פלואי לומד לשרוד בטבע ובאחד מהטיולים שלהם הוא פוגש את פלובריה והם הופכים בלתי ניתנים להפרדה, מאתגרים אחד את השני לחקור ולנסות דברים חדשים. שניהם חולמים להיות החופמי המהיר ביותר והמנהיג הבא של הלהק. לילה אחד סקאה, שפעם היה הפיתיון במלכודות הנוראיות של שדו הנץ שהוא בריון המקומי, יוצר קשר עם אבא, סקאה בעצמו הולך להצטרף לפחדנים מעמק גן העדן, איפה שאלה שלא יכולים לצלוח את המסע הארוך על מעבר לים בזמן החורף.

אפרוח החופמי לומד לעוף בבית הספר ומבחן התעופה האמתי הראשון שלו, כשהאפרוחים מנסים לעוף בפעם הראשונה אחד אחרי השני, שדו הנץ מצליח לתפוס את פלואי. אבא תוקף את הנץ כדי שפלואי יצליח לברוח. אבל כתוצאה מהתקפה פלואי מאבד את האמונה ביכולת שלו לעוף והוא מסרב לעזוב את הקן לאורך שארית הקיץ. היום הראשון של החורף מתקרב במהירות ואיתו התאריך שבו החופמים אמורים לעזוב למסע הארוך, פלואי בניסיון אחרון לעוף נתפס ומוכנס לכלוב אצל משפחה של בני אדם. פלואי מצליח לברוח אבל מאוחר מדי והלהק שלו יוצא למסע בלעדיו.

כדי לשרוד, פלואי יוצא למסע לעמק גן העדן. יום אחד אחרי ששוב הצליח לברוח פעם נוספת מציפורניו של שדו הנץ הוא פוגש את גירון הפטרמיגן, מתבודד ותיק שמנסה נואשות לתפוס את שדו הנץ. השניים יוצרים חברות לא צפויה שמבוססת על כבוד והערצה הדדית.

כשהוא עדיין לא מסוגל לעוף, פלואי מגיע לעמק גן עדן ופוגש חבורה של חיות שבאו לעבור את החורף הקשה במקום. כשהקיץ מתקרב הוא מתחיל לחשוב על פלובריה שמובילה את הלהק חזרה לארץ המוצא ועל שדו הנץ שאורב להם.

יש רק דרך אחת להציל את משפחתו וחבריו מציפורני הנץ והיא ללמוד לעוף ולהיות החופמי שאביו לימד אותו להיות.