כלב מי שמנגן | Rock Dog

כלב מי שמנגן | Rock Dog

מדובב 90 דק' | ארה"ב 2016

 זהו סיפור של בודי כלב מסטיף טיבטי גדול עיניים אשר גר בכפר עם כבשים חסרות הגנה הרחק בהימליה. אביו של בודי קמפה, סיכל בעבר התקפה של להקת זאבים שמונהגת על ידי לינוקס. כעט קמפה מכין את בודי לקבל עליו את תפקידו כשומר הכפר. אך למרות רצונו הגדול, בודי מבין שאינו יכול ללכת בדרכו של אביו.

הכול משתנה יום אחד כאשר מכשיר רדיו נופל מהשמיים. בודי שומע שיר של אנגוס אשר פותח את ליבו לעולם מוזיקלי שהוא חייב להיות חלק ממנו, אפילו אם זה אומר לעזוב את הבית ולאכזב את אביו. בודי מגיע לעיר עם גיטרה שבנה במו ידיו ומגלה בה פארק מלא במוסיקאים, אחת מהם להקה אומללה אשר קוראת תגר את בודי, לאחר שנכשל באתגר, בודי מבין שיש לו עוד הרבה מה ללמוד, ויוצא לחפש את אנגוס במחשבה נאיבית שהוא יהיה המנטור שלו.

לאנגוס יש צרות משלו אפילו לפני הגעתו של בודי: יש לו חברה למוזיקה משלו, אבל הוא סובל ממחסום כתיבה. דברים מדרדרים כשבודי מופיע בבית של אנגוס והופך את עולמו. הזוג הלא צפוי הזה עוזר אחד לשני לגלות את ההנאה בעשיית מוזיקה.

כשבודי מתקרב למטרתו להיות גיטריסט אמיתי, מגלה לינוקס מנהיג להקת הזאבים שהוא בעיר ושולח את החוטפים הטובים ביותר שלו לתפוס את בודי. בשבי, בודי מגלה מבלי משים אינפורמציה אודות הגנות הכפר, ורואה בחוסר אונים כיצד לינוקס והזאבים סוללים את דרכם לכפר.

בסוף, בודי חוזר הביתה למלא את מקומו לצד אביו בהגנה על הכפר  ומשתמש בכוחה של המוזיקה כדי להביא שלום והרמוניה לכפר.