כלב מי שמנגן 3 |  Rock Dog 3

כלב מי שמנגן 3 | Rock Dog 3

מדובב 90 דק' | ארה"ב, סין 2022

אחרי מסע הופעות מסביב לעולם עם להקתו, בודי לוקח פסק זמן וחוזר לכפר הולדתו. החיים השתנו, כבשים וזאבים גרים בהרמוניה. אך הדבר לא יושב טוב ל”הייזל” כבשה ממורמרת מהעדר, אשר אהבה את “ימים הטובים” כאשר היה מאבק ומלחמה בין שני הקבוצות. היא נשבעה לעורר את השדים הישנים ולהחזיר את המתח בין הזאבים לכבשים.

בינתיים בודי מגלה שלהקת בנות, אשר מופיעה בתוכנית ראליטי מוזיקלי, לא מכירה את אלילו, אגדת הרוק אנגוס סקאטרגוד! מחויב להצטרף לתוכנית אחרי לכתו של אנגוס, בודי מצטרף לתוכנית והופך להיות מאמן מוזיקלי של להקת הבנות הכול כדי להחזיר את שמו הטוב של אליל הרוק שלו. זה לא זיווג משמיים ההופעה של להקת הבנות היא הרבה אורות מהבהבים, תלבושות נוצצות ומכונות עשן. בודי מנסה לגרום לבנות שיאמצו את הכוח החייתי של רוק’נ’רול ואת האנרגיה הנקייה של המוזיקה. התנגשות האופי הזאת היא שגורמת לכישלון האפי כאשר הם מופיעות לראשונה בטלוויזיה.

אולם, הבנות ובודי בסופו של דבר מצליחים לצלוח את המשבר ולהתחבר. בודי מלמד אותם איך למצוא את הקול שלהם ולכתוב שיר מקורי, והם בתמורה מלמדות אותו איך להיות כוכב בטלוויזיה.  מהר מאד בודי מראה ניצוצות של כוכב בתוכנית הוא מתחבק ומסתודד עם שאר המאמנים המוזיקליים ונהנה מהחיים. בודי הופך גם ללהיט עם הקהל והופך לסנסציה טלוויזיונית בהרף עין. לפתע בוד ולהקת הבנות מתחילים לנוע בכיוונים מנוגדים, בעוד שלהקת הבנות מייצרות שיר חדש אודות הרמוניה והביחד, ההופעה של בודי בטלוויזיה יוצרת שסע ומחלוקת החזרה בכפר.

בגלל חוסר הבנה הבנות בלהקה משוכנעות שבודי לא אוהב את השיר החדש שלהם ולכן מחליטות לעזוב את התוכנית. מהר אחרי זה בודי מגלה דבר מדהים, המנחה של התוכנית היא הייזל אשר מחופשת לזאב! הייזל מנסה למנוע מבודי לגלות את האמת, אך בעזרת להקת הבנות ואנגוס סקאטרגוד, הם מגלים את פרצופו האמיתי של המנחה המזוייף. בסוף להקת הבנות יוצאות עם השיר החדש שלהם אשר משדר מסר של הרמוניה ומביא את כולם יחד.