דייזי קווא-קה | Daisy Quokka

דייזי קווא-קה | Daisy Quokka

מדובב 82 דק' | אוסטרליה 2022

העיר בהמולה לקראת משחקי החיה המסוכנת ביותר בעולם, אולימפיאדה עולמית אשר מנסה להביא את החיות המפחידות, קטלניות ואימתניות מרחבי העולם, וכולם מתחרים כדי להשיג את התואר החשוב ביותר – “החיה המפחידה בעולם”. בעוד שהעיר מתכוננת לארח את המשחקים בפעם הראשונה זה עשור, מגיעים לעיר האלופים הבינלאומיים: אריות ונמרים ו… קווא-קה חמוד וחייכני בשם דייזי.

קווא-קה הם חיות כיס בעלות מראה מקסים באופן בלתי נסבל ואופטימיות אין סופית, ולדייזי נמאס מעובדה שבני מינה הפכו להיות מזוהים כאייקון תיירות צילום עבור עיירת החוף הקטנה שלה, לגיבורה החמודה והמתעתעת שלנו יש חלום ענק; להפוך לחיה המפחידה ביותר בעולם! היא מגייסת את עזרתו של אלוף לשעבר בעל כורחו, תנין מים מלוחים בשם פרנקי סקלייס, דייזי חייבת להתמודד עם כל האתגרים שהמשחקים המפוארים האלה זורקים, בועטים ויורקים לעברה.

המשחקים המפחידים ביותר בעולם, הבנויים כמו סדרת אתגרי נינג’ה, דורשים אינטליגנציה, כוח, אכזריות ועקשנות כדי לכבוש את הפסגה. דייזי תדחק את הגבולות שלה מול חיות פראיות, חזקות ומרושעות באמת, כולל האלוף השולט, דרקון קומודו מרושע בשם דראגו מודו. דייזי תאבק בכול המתחרים, כשהיא שואפת להוכיח לעיר, שאלופים אמיתיים מגיעים בכל הגדלים!